Vládci podzemia

Rok vydania: 2009
Počet hráčov: 2-4
Doba hrania: 90 min
Recenzia na Vládci podzemia na Zatrolených hrách

Neohrozený bojovník, múdry čarodej a šikovná zlodejka sa zídu v krčme u mestských hradieb na korbelom piva či vína a než skončí noc, je tu nerozlučná družinka pripravená zbaviť svet všetkého zla.

A pozrime sa, práve tam za mestom sa usídlil nejaký Temný Pán. Prevrtal kopec tunelmi, tie potom zabýval zlými potvorami, ku vchodom nastražil pasce a všeobecne sa chová temne a podozrivo. Kto vie, aké poklady tam skrýva! A tak naši hrdinovia dajú ešte jednu rundu, a ráno, len čo kohút zakikiríka, vyrazí podzemie dobiť a zlého Temného Pána ztrestat v mene Dobra... a samozrejme tiež pre nejaké tie poklady a zkúsenosti. Je to všeobecne uznávaný postup a každý správny dobrodruh súhlasne pokývne hlavou, že tak to má byť. A čo onen Temný Pán? Pýta sa ho niekto, čo na to hovorí on? No práve o tom pojednáva táto hra.

Vládci podzemia je spoločenská hra pre 2 až 4 mladé (obvykle nie staršie ako 150 - 200 rokov) Temné pány. Vo svojom podzemí kopete tunely, težíte zlato, najímate príšery a staráte sa o ďalšie veci, ktoré taký Temný pán musí robiť, aby jeho podzemie prosperovalo. To ale rozhodne nie je jednoduché. Konkurencia medzi Temnými pánmi je veľká a ostatní vám nič nenechajú len tak. Niekedy je treba robiť naozaj zlé veci, abyste dostali to čo chcete. No a čím viac zla zpôsobíte, tím silnejších dobrodruhov to priláka ničiť všetko čo ste vybudovali. A práve proti ním použijete svoje príšery a pasce. Na konci hry dostanete body za všetko, čo sa vám podarilo vybudovať a ubrániť a tiež môžete získať celú radu prestižních titulov. Staňte sa jediným pravým vládcom podzemia!