Scenario 1 - Deceptive prophecy (2/2011)

Tipy
Monštrá sa snažte rozdeliť na menšie skupinky.
Pozri si aj ostané scenáre.
Zúčastnené tímy
Podrobné vysvetlenie
„Jasné že to poznám. Ten príbeh pozná každý. To zaujíma len staré baby a malé deti. To neni nič.“ John Dalong si odpľul a potom zmĺkol.
„Prosím, povedzte mi o tom viac. Veľmi ma to zaujíma,“ nabáda ho Corv.
„Trochu som vysmädol, so suchou hubou sa mi rozpráva zle.“
„Barman, dve dvojité whisky,“ kývne Corv na zavalitého muža za barom, „a teraz pokračujte.“
„No, hovorí sa, že kedysi dávno, pri vykopávkach tu v Arkhame objavili magický artefakt. Stará, spráchnivená kniha uložená v kamennej truhličke. Vedúci vykopávok, dáky starý profesor rozhodol, že ju otvoria ešte hneď v ten večer. V stane, kde to otvárali bolo len zopár ľudí. Všetci čo tam boli, do jedného ešte v ten týždeň spáchali samovraždu. Každý zvlášť, vyšetrovatelia nemali žiadne stopy, do teraz s tým nepohli. Nikto nezanechal žiaden list na rozlúčku, proste nič. Až na toho starého profesora. V jeho liste sa písalo, že po otvorení knihy zalial stan zelené svetlo. Vtedy sa ozval chrapľavý hlas, nevychádzal odnikiaľ, proste ho iba bolo počuť, Za moje oslobodenie venujem ľudstvu dar, človeku, narodenému pri najbližšom zatmení mesiaca privediem armádu, armádu hrozivejšiu, ako čokoľvek, čo si viete predstaviť. A on ju povedia v tomto znamení. V tom hlas zmĺkol a nad knihou sa objavil planúco červený symbol.
Zatmenie mesiaca nastalo rok po tom a počas neho sa narodilo len jediné dieťa, chlapec. Jeho otec zomrel asi mesiac predtým, samozrejme za neznámych okolností a matka neprežila pôrod. Udalosť to bola naozaj smutná. No a teraz je to zaujímavé“,
John sa nadýchol a vypil jednu dvojitú whisky na ex,
„jedna sestra v nemocnici tvrdila, že videla nad kolískou dieťaťa stáť postavu v modrom hábite - že vraj dákeho proroka. Zľakla sa a išla priviesť pomoc, no keď sa vrátila, nikto tam už nebol. Akurát na stene sa objavil červený nápis, ktorý ale pomaly bledol, až sa úplne stratil. Vraví sa, že tomu dieťaťu sľúbili armádu nemŕtvych, monštier a kreatúr zo všetkých koncov vesmíru. Nedostane ju ale hneď. Prorok povedal, že chlapec musí dospieť, aby jej vedel vládnuť. Skutočný dôvod je iný. Prorok čaká, kým sa jeho myseľ naplnený temnotou a on potom ovládne jeho a cez neho celú armádu. Povráva sa, že sa má objaviť mocná armáda, ktorú proti ľuďom povedie iný človek. Ale sú to len báchorky, nič také neexistuje. Je to len príbeh, ktorý hovoria malým chlapcom a oni sa potom tešia, ako oni práve povedú tú veľkú armádu. Proste nezmysel.“
John ešte pokračuje a dokresľuje ešte niekoľko detailov tohto mýtu, Corv si zatiaľ všetko pilne zapisuje...
Falošné proroctvo
Raz padol sľub, sľub darovať človeku najničivejšiu armádu na svete. Ale ten sľub bol podvod, armádu človek dostal, len aby mu bola zobraná. A má ju získať Hastur.
Áno, prastarým na prvý scenár je práve Hastur :)
Corv
Môžete použiť Corva ako jedného zo svojích vyšetrovateľov.
Corv je novodobá verzia rozprávkara. Putuje po krajine a zbiera miestne mýty a legendy. Naposledy mu vyšla malá knížka, Legenda o Gerhartovi, na ktorú narazil práve v Arkhame, preto sa rozhodol vrátiť a pohladať ešte zopár zaujímavých mýtov.
Zradný prorok
Na začiatku hry položte vedľa hracej plochy monštrum The Prophet.
Na začiatku mythos fázy, ak je The Prophet v oblasti bez vyšetrovateľov, položte jeden Doom token na doom track prastarého.
Na konci mythos fázy, položte The Propheta na náhodnú lokáciu*.
Prorok sa pohybuje po meste, hľadá chlapca, ktorému sľubil armádu, aby mohol vniknúť do jeho duše a pomocou sľúbenej armády pripraviť cestu pre svojho pána. Vyšetrovatelia sa mu v tom musia snažiť zabrániť, ak mu nechajú voľný priestor, on ho vyžije a naplní svoje temné proroctvo.
Náhodná lokácia sa určuje podobne, ako v prvom scenári AHL2. Zoberte náhodnú kartu z Mythos balíku a pozrite sa, kde by sa mala otvoriť brána.
Pozorovať proroctvo
Ak sa Corv a The prophet stretnú v tej istej oblasti, získate jeden víťazný bod (najviac však dokopy 5).
Corv sa snaží zbierať informácie o tejto legende. Začína tušiť, že to je viac, ako len babské rečičky a preto je pre neho veľmi cenné, ak sa mu podarí Proroka sledovať. Tuší, že tento príbeh bude veľký.
Armáda
Ak je viac monštier v jednej oblasti, bojujú ako jedno. Spočítajte ich horror a stamina rating aj damage. Rovnako zdielajú svoje špeciálne schopnosti.
Toto najlepšie pochopíte na príklade. Ak sa v tej istej lokácii nachádza Ghoul a Dark Young, dokopy bojujú ako
+
=
No, držíma palce. Ďalšie info o zmenách a novinkých v AHL očakávajte už čoskoro...
Ostatné Corvove materiály :
foto : internet
Komentáre
-Karty co otacate na random lokacie sa zamiesaju spat (ale prakticky nezasiahnu do hry, takze kludne ich mozte davat bokom)
-Awareness sa scita (teda -2 a +1 da dokopy -1)
-Ano, je to desive :) treba si to ustrazit